THE
TERMENII ȘI CONDIȚIILE
Acest document reprezintă întregul contract dintre părți, reflectă în mod deplin întreaga voință și înțelegere a părților și înlocuiește oricare și toate înțelegerile anterioare. Prin semnarea acestui document, declar că am citit, am înțeles, am acceptat și am fost de acord cu întregul său conținut, precum și cu Regulamentul Intern de Funcționare, ale cărui prevederi mi-au fost aduse la cunoștință. Acesta este întregul contract dintre părți și nici o declarație verbală anterioară sau ulterioară nu înlocuiește prevederile ce urmează.
Orice informație de interes pentru membrii va fi comunicată în timp util acestora, inclusiv prin afișare pe pagina de internet a studioului, prin afișare pe pagina de Facebook și Instagram The Hive, prin e-mail la adresa beezneez.thehive@gmail.com, prin număr de telefon personal (telefonic sau/și sms), sau prin afișare în incinta studioului The Hive. Toate aceste modalități de comunicare sunt în conformitate cu Termenii și Condițiile disponibile pe site-ul oficial The Hive și la recepția studioului.
Client al studioului The Hive este orice persoană având deplină capacitate fizică și psihică, ce a vizitat centrul, a citit și a consimțit, inclusiv prin semnarea formularul de înscriere, să respecte Regulamentul Intern de Funcționare și a achitat tariful de intrare.
Înregistrare și rezervări
Accesul şi participarea Membrilor la cursurile de grup și private, organizate de studioul The Hive sub conducerea antrenorilor, se va face numai în limita locurilor disponibile, iar locul la clasă este asigurat doar dacă membrul își face rezervare în prealabil folosind una dintre mijloacele de comunicare menționate anterior.
Program și calendar
Studio de Dans The Hive își rezervă dreptul de a-și modifica programul și orarul cursurilor în funcție de nevoi și disponibilități. Cursanții vor fi informați cu anticipație despre orice modificări. Perioadele de pauză vor fi anunțate în avans cu cel puțin 10 zile înainte.
Abonamente
Abonamentele au o durată de valabilitate de o lună, iar data la care abonamentul este rezervat și achitat coincide cu data expirării acestuia în luna următoare (Prin exemplu, dacă abonamentul a fost creat și achitat în data de 04.09, atunci data expirării acestuia va fi 04.10).
Toate cardurile de abonamente devin active imediat după achiziționare. În cazul în care reînnoirea abonamentului are loc înainte de expirarea celui curent, noul abonament va intra în vigoare imediat după expirarea abonamentului anterior. Această facilitate este disponibilă pentru persoanele care doresc să își mențină continuitatea abonamentului, oferindu-le astfel o experiență neîntreruptă în cadrul serviciilor noastre.
Întreruperea continuității se consideră momentul în care un cursant nu își reînnoiește abonamentul în ziua sau înainte de ziua expirării abonamentului anterior.
Expirarea unui abonament se produce atunci când toate intrările disponibile pe acesta au fost utilizate, indiferent dacă acest moment survine înainte sau după data oficială de expirare a cardului. De asemenea, un card poate expira și în situația în care mai există intrări disponibile pe acesta, dar data sa de expirare a trecut.
Abonamentele sunt configurate să nu poată fi „înghețate” sau prelungite de către cursanți. Excepția de la această regulă survine doar atunci când titularul abonamentului furnizează, înainte de expirarea acestuia, o dovadă medicală la recepția studioului.
În alte circumstanțe, prelungirea sau „înghețarea” abonamentelor este posibilă numai prin decizia studioului The Hive, în conformitate cu următoarea condiție: atunci când studioul este închis pentru o perioadă de timp, cum ar fi sărbători, vacanțe și evenimente, anunțul fiind făcut cu cel puțin 10 zile în avans.
Abonamentul este nominal și nu poate fi transferat de către titularul acestuia niciunei terţe persoane. Încredinţarea de către abonat a Abonamentului către o altă persoană, în vederea folosirii acestuia, atrage după sine rezilierea abonamentului.
Oferta de Fidelizare pentru cursanți noi:
Pentru cei care nu au avut experiența de a participa la cursurile noastre de dans înainte, tarifele obișnuite vor fi aplicate din prima lună de abonament. Cu toate acestea, oferim oportunitatea de a economisi în viitor. Prin reînnoirea la timp a abonamentului în următoarele luni, veți beneficia de următoarele reduceri:
-
A doua lună de abonament neîntrerupt: Reducere de 20 lei
-
A treia lună de abonament neîntrerupt: Reducere de 10 lei
-
A patra lună de abonament neîntrerupt: Reducere de 20 lei
După aceste reduceri progresive, prețul va rămâne fidelizat pentru fiecare lună care urmează, în care abonamentul este reînnoit constant.
În cazul în care întrerupeți abonamentul și aveți o perioadă de pauză între expirarea unui abonament și reînnoirea următorului, veți reveni la prețul inițial, fără fidelizare. Cu toate acestea, aveți opțiunea de a reveni treptat la prețul fidelizat, conform detaliilor menționate anterior.
Oferta de Fidelizare pentru cursanți care au mai fost la studio:
Pentru cursanții fideli care au participat anterior la cursurile noastre în cadrul studioului The Hive, ne bucurăm să vă oferim tarifele cu oferta de fidelizare, care sunt deja activate. Tarifele fidelizate vor fi aplicate în prima lună de abonament dacă acestea vor fi create în luna septembrie pentru toți cursanții și/sau în luna octombrie pentru studenți.
Totuși, este important să menținem un angajament constant. În cazul în care nu reînnoiți abonamentul la timp, puteți pierde această fidelizare și veți trece la tarifele standard. Puteți totuși reveni la tarifele fidelizate treptat, așa cum este descris mai sus.
Modificări, anulări și rambursări
În cadrul studioului nostru, ofertele și reducerile nu pot fi cumulate.
Cursurile de grup, indiferent dacă au fost achitate sau nu la momentul rezervării, pot fi anulate. Pentru a permite anularea, este necesar să furnizați o notificare unui reprezentant al studioului, cu cel puțin 3 ore înainte de începerea cursului. Dacă această condiție nu este îndeplinită și cursul a fost achitat în momentul rezervării, nu va fi posibilă returnarea plății.
O excepție de la această regulă intervine în cazul în care furnizați o dovadă medicală la recepția studioului într-o perioadă de 5 zile începând cu data cursului rezervat.
Aceste principii se aplică similar și biletelor de intrare la evenimentele din cadrul studioului, cu mențiunea că anularea trebuie notificată cu cel puțin 24 de ore înainte de începerea evenimentului.
Există posibilitatea de a anula un abonament și de a solicita returnarea plății, cu condiția ca perioada dintre începutul abonamentului și momentul anulării să nu depășească 7 zile. În cazul în care posesorul abonamentului a folosit cel puțin o intrare de pe abonament, anularea și returnarea plății nu vor putea fi realizate.
Activitate în cadrul studioului
Pentru toți cei care se alătură cursurilor de dans organizate în cadrul studioului sau participă la oricare dintre evenimentele organizate de The Hive, este necesar să efectueze plata de intrare în avans, înainte de începerea cursului sau evenimentului. Nu se va permite efectuarea plății după finalizarea serviciului furnizat, deoarece studioul nu acceptă această modalitate de plată.
Pentru a participa la cursurile de dans organizate în cadrul studioului, toți cursanții sunt obligați să respecte regulile sălii și ale spațiului din cadrul studioului. De asemenea, este obligatoriu ca toți participanții să utilizeze echipamentul permis în sala de dans, cât și în lounge.
The Hive are dreptul să modifice periodic, în tot sau în parte, Regulamentul Intern de Funcționare, în cazul în care circumstanțele de natură tehnică, motive obiective sau circumstanțe de natura legală impun acest lucru. Membrul va fi informat despre modificările aduse Regulamentului Intern de Funcționare prin afișare la recepția The Hive, respectiv prin publicare pe paginile de social media, fiind valabile începând cu a 7 a zi de la data afișării lor, cu excepția cazului care se prevede altfel.
Membrul a luat la cunoștință și înțelege pe deplin toate prevederile cuprinse în prezentul contract și își asumă riscul de eroare în acest sens conform art. 1209 din Codul Civil. Membrul declară faptul că înțelege cauza prezentului contract, fiind în deplină cunoștință a elementelor esențiale privitoare la (i) limitarea răspunderii The Hive, conform prevederilor preambulul prezentului contract din Regulamentul Intern de Funcționare, (ii) dreptul The Hive de a denunța unilateral contractul sau de a dispune suspendarea acestuia, conform prevederilor din Regulamentul Intern de Funcționare, (iii) dreptul de a suspenda executarea obligațiilor conform prevederilor din prezentul contract, (iv) dreptul The Hive de a anula beneficiile acordate, potrivit Regulamentului Intern de Funcționare. Membrul își asumă pe deplin răspunderea cu privire la acestea, pe care le consideră echitabile.
POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
Protejarea confidențialității dumneavoastră
Conform cerințelor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (“Legea nr. 190.2018″), în continuare denumit „Regulamentul GDPR”. BEEZNEEZ HIVE S.R.L. cu sediul social în Cluj Napoca, str. Vânătorului , nr. 21 , bloc A3, et. 3 , ap. 45, jud. Cluj, CIF 41278439, prelucrează datele cu caracter personal ale membrilor săi în vederea îndeplinirii obligațiilor sale legale precum și în vederea executării Contractului de Membru.
1. Vom folosi datele dumneavoastră doar pentru a vă îmbunătăți experiența The Hive și serviciile The Hive.
2. Vă vom securiza și vă vom proteja datele cu caracter personal.
3. Dumneavoastră decideți dacă vreți să aflați de la noi și cum veți auzi de la noi despre ofertele și noutățile studioului.
Apreciem și respectăm cât de importantă este confidențialitatea, așa că ne vom asigura că sunteți informat despre folosința datele dumneavoastră și că acestea sunt întotdeauna protejate. Dacă vă veți exprima consimțământul, The Hive va prelucra următoarele categorii de date personale: nume, prenume, număr de telefon, e-mail și adresa de facturare.
Folosim datele pe care le colectăm pentru a ne ajuta să vă oferim cele mai bune servicii: modalitate de plată rapidă și sigură, soluția perfectă pentru evidența intrărilor de pe abonamentele achiziționate, programul studioului mereu la îndemână și totodată informarea constantă despre workshop-uri, ofertele studioului și cele mai noi evenimente marca The Hive.
Potrivit GDPR beneficiați de următoarele drepturi cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale:
-
dreptul de a fi informat;
-
dreptul de acces la datele personale;
-
dreptul de a solicita corectarea informațiilor inexacte pe care le deținem despre dumneavoastră;
-
dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale de intervenție asupra datelor;
-
dreptul de a șterge datele personale și opunerea procesărilor viitoare a acestora;
-
dreptul de a cere să explicăm orice decizie a sistemului informatic despre dumneavoastră;
-
dreptul de a retrage consimțământul;
-
dreptul de a vă adresa o plângere către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Totodată, prin semnarea acestui Contract de Membru ați fost informat cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal care urmează să fie colectate, prelucrate, utilizate și stocate. Datele cu caracter personal sus menționate vor fi procesate timp de trei ani după încetarea prezentului Contract de Membru, iar documentele aferente vor fi arhivate pe durata impusă de normele financiar-contabile.
Pentru orice întrebări sau cereri referitoare la datele cu caracter personal, inclusiv în vederea exercitării drepturilor în legătură cu datele dumneavoastră personale, puteți utiliza adresa de email: beezneez.thehive@gmail.com.
Consimțământ foto-video
Ne bazăm în prelucrarea datelor cu caracter personal, pe interesul nostru legitim de a oferi membrilor și potențialilor membri la care ne dorim să ajungem, o imagine cât mai clară asupra modului în care ne organizăm cursurile de dans și evenimentele studioului.
În cadrul studioului The Hive se vor fotografia/înregistra video în unele ocazii cursuri, workshop-uri și evenimente care vor fi partajate pe rețelele de socializare (Facebook, Instagram etc.), precum și pe canalul de YouTube, Site-ul oficial al studioului, dar și prin orice mijloc de comunicare sau adresare către publicul larg (în mod colectiv sau individual), precum televiziune, reviste, ziare, broşuri, parteneri de eveniment, afişe etc. Acestea vor fi folosite pe durata participării la cursurile de dans, cât și după încetarea participării la cursurile de dans.